jag&nicole på malta

haha assså, dom som har hängt med länge vet att jag och nicole bodde ett halvår på malta för några år sen. eller några och några, hösten 2007 om man ska vara lite petig. det var en av de sjukaste tiderna i mitt liv tror jag på alla sätt och vis men vi hade det skoj.

nu kommer det här inlägget bli asinternt men nicole kommer du ihåg det här?
vårt spanjorhat på resan till gozo?
favvouttrycket
porraladdin

saker jag saknade när jag var där och hur 97% av alla maltas killar är, de ser ett potentiellt ragg i alla och på alla sätt och vis.

jag garvade som sagt asmycket idag och det är väl egentligen bara nicole som förstår mig helt till hundra när det gäller dom här ämnena och sakerna. awww det var en najs tid!

Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAAHAHAHAHAA fan va jag garva när jag läste det här! Shit va snabbt man glömmer, det där me aladdin hade jag fan glömt, så jäkla klockrent!!!!! Så grymt att du skrivit ner sånt här så man kan gå tillbaka å kolla på allt smart man sagt nöjdsmile



Men seriöst spanjorer i allmänhet är ju ett jobbigt folk, iaf dom som hängde på Malta. Å särksilt dom på vår buss, såklart att vi skulle råka ut för just dom. De gjorde det säkert med flit efter ett tag oxå å asgaravade åt oss.



Men på heta män så hade du ju glömt Markan, inte lika het som Milo! Shit va snygg han va, å jag hade typ glömt bort honom. Herregud!!! Jag måste nog kolla upp mitt minne när man glömmer en sån heting. Asså jag kan fan sakna slemmalteserna ibland. Man kunde fan gå ut me en sopkvast på huvvet å ändå så vände de huvvuna ur led. moahhaa. Det va tider det!åååhhh just det, han internetsnubben vid skolan som fixade en router till oss han va ju oxå skitsöt! Kommer du ihåg honom!??



Shit undra hur det är me Mister Cat förresten. Naaaw så cool. Va jag kan sakna allt det där. En sak som jag inte saknar dock är den där jävla boilern å skitmöglet!!!



Jag ska nog förövrigt börja ta upp användadet av "han är nog osäker" det va länge sen! Grymt bra uttryck å passar på allt :)



Men vi får nog ta å köra en returresa dit snart igen. Kommer ju vara som att komma hem på ett sätt, skitskumt juu!



Loooove looove min älsklinggam!

2009-06-16 @ 23:41:12
Postat av: Nicole

Jag va tvungen att kolla upp bilder på The cat bara för jag blev lite nostalgisk här. hahaha å han är ju bara för skööön. På VARENDA bild typ så ligger han å sover i olika poser å på olika ställen. Så jäkla skön. Det är typ du djurifierad haha..

2009-06-16 @ 23:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0