torr humor

ok. det här kommer förmodligen inte låta roligt, men eftersom det är min typ av humor (kiss och bajs, fjanthumor osv) så skriver jag om det ändå.

idag när jag, nicole och benjamin satt och käkade på burger king (och när vi hade fått i oss mat) så började vi av någon anledning, i samband med Disney, diskutera porrfilmer.

Nicole: ja men allstå dom har ju gjort sånna porrflmer som baseras på Disneyfilmerna
Jag: jasså. haha. det låter lite kul ju, typ Aladdin och sånna då?
Nicole: aa
Jag: a... Aladdin är ju fan het
Nicole (undrande): typ den där Ali Baba... och vad heter den.. de sju...?
Jag (eftertänksamt): mmm...Ali Baba och de sju rövarna.

Tystnad.

Jag och Nicole samtidigt: HAHAHHAHA. de sju rövarna HAHHA *flås* hahaha.

Benjamin, som den svenne han inte är, fattade inte riktigt vad vi skrattade åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0