snuskhummer i telefonen

allstå. jag har dragit den här historien tidigare, det här med snubbar. jag tar inte om den.

igår fixade vi internet, men jag hade något problem med att koppla upp mig, så vi ringde till kundservice så att dom kunde rädda livet på oss. nicole blev lite nedstämd eftersom det inte funkade hos henne heller. anyways, så här lät det när jag ringde upp och en snubbe svarade.

Jag: hi, my name is Magda and i'm having some problems with the connection blabla
Han: yes. ok. um could you please give me your name?
Jag: it's Magda
Han: ah, so can i call you mags?
Jag (smått förvirrad): öh. yes do that
Han: and your username please
Jag: its "haggan", H-A-G-G-A-N
Han: haggam?
Jag: no, haggan, with N
Han: ooh...N like in naughty?
Jag (skitförvirrad): eh, yes.

men jag fick hjälp till slut.

Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Naughty Haggan HAHAHAHHAHA jag dör av skratt.. typisk dig.. saknar dig :P

2007-10-06 @ 11:24:46
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: hagg

haha. ja det är fan inte lätt att vara en hagga i det här landet.

2007-10-07 @ 14:47:38
Postat av: Isabell

Haha :P

2007-10-07 @ 14:56:43
URL: http://isabellh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0