give it to me baby, now

sådär rent materialistiskt nödvändigt finns det ett par saker som jag ser framemot att komma tillbaka till i sverige:

- duscha utan att behöva sätta på boilern innan
- cykla. undrar om jag har glömt hur man gör haha
- alla mina kläder som ligger och väntar på mig, i nicoles förråd i lund, men ändå.
- formatera min data för att få bort alla kinesporrsidor som dyker upp då och då
- min locktång! så himla tjejigt jag vet, men jag saknar den faktiskt.
- shoppa på A6. (GUD VAD JAG LÄNGTAR)
- klippa mig. jag vet inte om jag vågar ge mig på frisörerna här på malta
- äta rikigt hemlagat, typ pita och sarma och grah. prutt-varning.
- spela sims2 (GUD VAD JAG LÄNGTAR 2)

ja det var nog allt.

det rent känslomässiga och känslostyrda grejerna är att jag saknar min familj, men nu är dom här så då är en del av det fixat, familjen K, och farmor.

haha. ja det var nog allt det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0