just nu


sitter jag med ansiktsmask och har tjejkväll. tjejkvällar för mig är när iman är borta någonstans och då gör jag sådant som jag inte gör i vanliga fall. egentligen vill jag inte säga att tjejkväll= ansiktsmask =tjejgöra, för jag vet ju att killar också kan ha ansiktsmask men å andra sidan så är jag just tjej så därför får jag nog kalla det för tjejkväll.

min nya hyacint syns på bild. vi köpte den på maxi för tio spänn. jag har haft otur med hyacinter, dom har har tenderat att bli väldigt "välutvecklade" så att säga. hoppas vi har tur med den här lilla rackaren. vi kallar den för tubby för den var den minsta hyacinten med den största löken bland alla de andra 50 hyacinter som han hängde med i hyllan. lilla tubby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0