opet sam ti u kaaaafaaaaaaaaaaniiiii

stvarno nisam normalna. idag har jag sammanlagt suttit tre timmar med plugget. inte för att det inte är intressant utan för att jag är så less på det just nu.

men iaf. sitter och lyssnar på haris dzinovic just nu och "småfestar". eller festar inte alls, men jag blir lite pepp. alltstå för utomstående låter det nog inte så fint när han sjunger, inte för mig heller egentligen, men eftersom jag förknippar det med bosnien och så, så är det lättare att acceptera denna 60åriga flintskalliga gubbe med den mest fula muschen.
han sjunger, som på man bosniska säger kafanske, dvs låtar som spelas på, inte krogar, inte diskon, inte uteställen utan kafane. vad jag vet finns ingen motsvarande betydelse till kafana här i sverige, men det närmaste man kan komma är pub förmodligen. anywho en kafana, den universella betydelsen; ett ställe där gubbar sitter och blir fulla tillsammans och sjunger till kafanske låtar och sörjer att de blivit lämnade av sina kvinnor. i princip så. ingen smickrande förklaring kanske, men en väldigt acceptabel.

ja iaf, här sitter jag och eh...partajar till den musiken.

tog lite kort också. tänkte dela med mig.

är det normalt att en hyacint ska se ut som ett sjöodjur eller? jag har för mig att det inte brukar se ut så här.

nu har jag vattenstämplat den här förtjusande bilden så att ingen kan sno den.

*i behov av kram*

så här ser det ut med hyllan i toan. fint va? den smälter inte riktigt in kanske, men det gör inget.

när jag skulle resa mig för att hämta ett glas vatten så råkade jag snubbla över sladden och drog ner lampan så den dängde i golvet och gick sönder. nu står den och lutar jag kan lika gärna slänga den. nu måste jag ha en nyyyyy.

Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Jag tror din blomma har muterat hahahaha det är ingen hyacint iaf.



Saknar dig, för sjuttioelfte gången NÄR SKA VI SES?? När ska du hälsa på??



Kramar!! Puss Puss!!

2009-03-25 @ 21:47:10
URL: http://dissadnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0