hapchiha

vill inte sitta och offerisera mig själv men fan vad skit jag mår. sedan fredagnatt har jag legat med feber, frossa och SUPERSNORIG näsa. har mest rört mig mellan sängen och soffan. ätit någon macka och müsli i två dagar, druckit teer, men mest bara sovit.

var all byyy myyseelf igår. när jag kände mig som mest ledsen och trött på allt så började jag chatta med A på fejjan och även fast det var ett tag vi hördes så var allt så naturligt. bara känslan av att man kan höra av sig och veta att man inte stör eller att personen upplever en som jobbig är ovärderlig när man mår piss. det räddade min kväll. är det inte ett lustigt sammanträffande att tre av de killar som jag har kunnat snacka mest och om allt med under en 6-7-års period, har alla börjat på bokstaven A?

nu måste jag rycka upp mig, torka svetten från pannan och sticka till ica.

Kommentarer
Postat av: WAG-tranny

vadå killar?? A som i Aida borde oxå räknas

2011-05-01 @ 23:22:29
Postat av: I

tack

2011-05-01 @ 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0