minns ej sista gången jag var uppe så här sent en vardag


har inte kunnat somna. mest på grund av halsen, så fort jag känner att jag andas in kalluft så blir jag hostig och torr i halsen. trodde först att det skulle funka om jag andades in varm luft under täcket men då började jag istället hetsandas eftersom hjärnan säkert fattade att det inte fanns så mycket syre under täcket. ett annat knep var att försöka ha en spottklump i halsen som skulle fungera som återfuktande på gommen och halsen men istället låg jag jag bara och svalde och svalde tills munnen inte ens kunde producera något mer saliv.

så nu är jag uppe, tajmade precis in "inför eurovisonsong contest" på svt1. kollar på det och käkar nötter. allstå ursäkta men vad har lotta engberg på sig?!?!? en kavaj med frukttryck? azzå nej lottis, inte ens elin kling skulle approve this style även om bananer och apelsiner är sooo stella mccartney s/s 2011.

mest irriterande är den där finnens frisyr. orkar inte med hans fula snedlugg!!!

vej ej hur jag ska få mig själv trött. kanske onanera???! nej, orkar inte.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jo, onanera och skriva dagbok. Och motionera på dagarna.

2011-05-04 @ 21:35:41
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: magz

hahah! tack för tipsen!

2011-05-05 @ 12:41:08
Postat av: Eleonor

Finns det något mer tröttsamt än halsont..? Krya på dig!

2011-05-05 @ 13:11:34
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: EWELINA JUNGMARKER

gå jättgärna in och svara på dagens fråga är du gullig xx

2011-05-05 @ 13:22:15
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0