meni niko ne treba

tralla-la. lyssnar lite på chola. älskar honom även om han också har gått ner sig lite. seriöst, har ni sett den där videon till dajte nam svega? han är på en jävla båt med 20åriga tjejer och glider runt där i sin vita kosytm. så. jävla. sliskigt. men han sliskar sig inte så mycket, tror bara att han tror att han "måste" förnya sig och det gör han genom att låtsasfesta med hans dotters tjejkompisar. not fresh. gamla hitsen är ändå bäst. chola var rätt sexig som ung måste jag nog säga.

vet inte vad jag gör uppe och snckar om zdravko! seriöst, jag ska upp om fem timmar, danas sam bila sva sjebana (ursäkta språket) pga jag sov så lite i natt. inte det lättaste att koncentrera sig på att skriva en artikel eller intervjua experter.

älskar min min här på gifen!! ser helt rabiat ut! ba NICE - NOT NICE - NICE - NOT NICE osv.
myspace graphic

det händer här en hel del just nu. och det går så snabbt! mitt liv, azzzåååååå. från och med imorrn händer det kanske stora grejer. men KANSKE.

nu ska jag sova. panik!


Kommentarer
Postat av: Krissssan

Jag ser din maaage! Tittut!

2011-05-21 @ 11:07:51
URL: http://krisssthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0