lalalallal!



Nu är det dags att sticka hem snart. Satt kvar och jobbade över för att kunna ta ledigt en förmiddag den här veckan. Fasen, jag fattar inte att jag slutar här och att det är min sista vecka på Cosmo. Känns som att jag har varit här i mer än två månader. Jag har lärt mig så mycket, jobbat med så fina tjejer och verkligen bara njutit av att gå hit varenda dag. eller okej, det har funnits någon dag då jag ba NOOO VILL SOVA, men överlag, 90% har jag sett fram emot jobbet. och det är ett väldigt positivt tecken.

nähe, nu ska jag ta hem mina finnar i pannan och behandla dom lite. dags för dusch, peel, ansiktsmask och BUS. det man inte hinner göra under söndagskvällen får man göra måndagen istället.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin min vän! BÄST BÄST! PUSS!

2011-05-23 @ 19:10:39
Postat av: magz

love u! PUSS!

2011-05-24 @ 00:35:57
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0