cosmis



försökte posa för att få med mina superduperroliga pants men det gick sådär. sktisvårt att posa när halva redaktionen står här och glor. närråååå.

jag är inne på min sjunde vecka på cosmo! tiden går så snabbt. för varje dag som jag är här så känner jag mer och mer att det här är det jag måste hålla på med; skriva och researcha och försöka få tag på folk. jag känner mig nästan kvävd och får ångest bara av att tänka på att jag kanske måste syssla med något annat än att sitta på en redaktion och skriva. jag får en klump av jobbångesten, men mest av att veta att jag kanske inte får syssla med det jag verkligen, verkligen vill.

okej, ska återgå nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur stor e chansen att du får jobb på cosmo då? hade varit skitballt ju!

2011-05-09 @ 19:40:38
Postat av: magz

ENORM! skoja. jobb är svårt att få, men visst hade det varit kul.

2011-05-14 @ 02:54:36
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0