youtube och sånt

det blev inget sista blogginlägg från lägenheten men jag är inte megasurprised heller. nu sitter jag här hemma i i chickentown i vårt s.k datarum tillsammans med min bror som youtube:ar. jag har aldrig riktigt förstått det här med att bara sitta och bläddra mellan olika klipp på youtube i någon timme. men det är tydligen jättevanligt? jag är bara där inne när jag måste hitta något speciellt, sitter aldrig och slö-youtubar.

ps. tycker också det är så jäkla jobbigt när folk prackar på mig sina favvoklipp på YT och ba DU MÅSTE KOLLA PÅ DET HÄR!! eh......... finns inget som stör min surfrytm så mycket som folk som skickar mig sina YT-länkar.

ps2. vet inte hur många gånger jag har sagt att jag har sett ett visst klipp och så har jag inte det. he he he.


JAG DÅRÅ. älskar det här läppglanset. pussherrå.

Kommentarer
Postat av: nicole

du är snygg! Kör försiktigt upp till S-holm. puss din böna

2011-03-26 @ 01:45:47
Postat av: magz

tack bönis! we will. vi lär ju ses snaaart! puss1

2011-03-26 @ 03:24:45
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0