örhängen

hej, vet knappt vart jag ska börja.

tack för hjälpen med mitt stora modeproblem *fnizz* satt ju och våndades en hel dag över skorna. not.
men det blev inga skor, blev lite nojjig över min ekonomiska situation, eller egentligen mest nojjig över hur fasen jag skulle kunna ta med mig allt till stockholm, har redan så mycket kläder och skor och smink att det...räcker?!

men till sommaren ska klumpeskorna köpas, jajjamänsan.

däremot så kärade jag ner mig i ett par örhängen och dom är så fina! dessa grejer jag kan på riktigt kära ner mig i: fina örhängen, fina armband (även om kärleken till armband har dunstat lite) och parfymer! parfymer är nog min största förälskelse får jag nog säga.

anywho.


enda jobbiga är att det är clips-örhängen så det känns som att dom trillar av hela tiden, men efter en stund vänjer man sig och de sitter fast!

Kommentarer
Postat av: nicole

oj va cooooooola! :)

2011-03-24 @ 17:54:38
Postat av: Anonym

Gud vad fina. Gdje si kupila?

2011-03-27 @ 00:25:02
Postat av: magz

ja dom är skitfina! Från nelly.

2011-03-27 @ 13:56:05
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0