trött



håller på och däckar här!!!!! och nu!!! måste typ sova om en minut. tog bilden tidigare idag när jag kom hem. kul att jag redan kallar det här för hem. kan ju inte vara något annat än ett bra sign.

fick skjuts av iman min första praktikdag, trodde vi skulle komma försent eftersom det var lååånga köer in till stan but i made it, men inte iman, han var nog försenad ha ha.

kollar just nu på den här bilden och ser vissa likheter med min mamma, kan inte peka ut exakt vad, men det är något med min min.

allstå, nä jag pallar inte, är så trött. första praktikdagen gick jättebra, alla var trevliga, lättsamma och snälla! träffade brolle. kul, kanske fixar jag bilden så ni får se hur enormt brun-busad jag var jämfört med honom. nu ska jag slaggish.

Kommentarer
Postat av: selmAAAH

HAHA blomman bakom dig har skapat en fin krona runt ditt huvud :D

2011-04-01 @ 08:52:18
URL: http://selmyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0