Första dagen i Stockholm



Här sitter jag i min "nya" soffa! det är en ny bakgrund ni får vänja er vid nu, inte min gamla trista soffa och vita vägg med marylin-tavlorna.

sov jättegott i natt! ville ej vakna när pappa ringde imorse.

saken var den att vi påbörjade vår journey igår från kycklingryd, pappa, mamma och jag. jag gillar att resa med mina föräldrar, tycker det är skitmysigt! sen är jag ett fan av våra fikastunder också he he. det tog oss några timmar till sthlm och till sollentuna där jag nu bor. jag hyr en etta av en tjej som heter aida (och hennes päron) och här ska jag allstå vara i två månader, sedan får vi se vad som händer efter examen, vart jag bor och om jag får jobb.

än så länge oroar jag mig inte, har inte ens haft tiden till det, måste smälta allt här just nu och iaf ta en vecka till att smälta praktiken som börjar imorgon 9.30.

efter att vi anlänt och känt oss övernöjda med lägenheten så drog vi till ica och handlade. timman senare hämtade iman upp oss och så körde vi in till stan och satte oss på vapiano och käkade gottig pasta. iman hände sedan hos mig och drog när jag började däcka sittandes i soffan.

nu har mina päron åkt, de var och hälsade på nyss, sa hejdå och så. dom är bäst. BÄST!

dags att packa upp lite nu och ta reda på hur jag ska ta mig in till stan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Edina

Magzo, lycka till i morgon och på praktiken! Du kommer ha världens bästa vår nu :)

2011-03-27 @ 15:24:37
Postat av: Anonym

javi se za kahvu u sthlmu hehe

2011-03-27 @ 21:00:52
Postat av: Arijana

Sretno sad Magda!

2011-03-28 @ 10:35:26
URL: http://shittypositive.blogg.se/
Postat av: Ilvana.

Ona blonda tjejen je sprkinja :) Och halv grek möjligen också men iaf, hon snackar nash hela tiden kommer du få höra :)

2011-03-29 @ 00:18:34
URL: http://www.ilvana.se
Postat av: magz

Edina: Tack Dino!! jag hoppas det, det har iaf börjat bra! PUSS



Anonym: haha zavisi ko pita?



Ari: Tack!!

2011-03-29 @ 00:42:26
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha magz det är ingen dejt. ja sam zenskho i nisam ljezbo

2011-03-29 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0