trodde inte att jag skulle säga det här


men gud vad härligt att det regnar idag! mulet väder, lite regn och ingen ångest över att behöva gå ut bara för att det är sol ute.

minns när jag och nicole bodde på malta, då var det fint väder jämt! fult, mulet och regnigt var det max tre gånger i månaden. där fick man ingen ångest över att man stannade inne och glodde på film för man visste att vädret skulle vara fint imorgon också. well, en luxury jag kan sakna ungefär 365 dagar om året.

jag behövde den här söndagen till att bara sitta inne och hänga med mig själv, bara vara ensam. jag har glömt bort hur man hänger med sig själv! nu kan jag till och med få miniångest om jag måste spendera en hel kväll ensam, och det bara för att jag får myckwt sällskap på jobbet och direkt efter jobbet när jag hänger med kompisar, sedan när det är dags att ta tåget hem så ba näää...not funny.

därför är den här söndagen bra eftersom jag får lära mig att vänja mig vid ensamheten på ett sjyst sätt.

haha, vad sad det lät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0