lövielöviee ju


även om vi cepar oss då och då för småsaker.

allstå vet inte ens om vi kan kalla det för problem om iman tjurar över att jag inte orkar mötas upp på ett speciellt ställe eller om jag blir sur på iman för att han är så slö på vissa saker ibland. jag tror bara att det blir lite väl bubbligt ibland – det är bara han och jag i våra bråk, tror att det skulle vara skönt att ha en oberoende part som kan sitta med oss och liksom "medla". någon som kan sitta och peka med handen och säga "nu är det din tur att prata" eller som kan säga "magda, du har fel, iman har rätt här", allstå bara någon som ibland kan förkorta tiden för alla bråk och lösa det åt oss haha.

tidigare var jag jätteskeptisk till terapistunder och shit men efter att ha snackat med många olika psykologer när jag var på Cosmo och skrev artiklar så har jag ändrat min syn på den typen av hjälp helt och hållet. skitbra att dom finns! tror att det behövs i förhållanden där det är helt stopp eller där båda bråkar som om det vore sista dagen på det här klotet.

hej och hå!!!!!!!

justja, det var en grej jag tänkte säga.

men nu glömde jag!!

typiskt.


Kommentarer
Postat av: Kriss

Skönt! Då slipper jag vara det! ;)

2011-06-07 @ 23:57:54
URL: http://krisssthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0