häng med bönis

efter jobbet var det dags för efterlängtat häng med nicole! weheeey! hundra år sedan jag träffade henne sist. skoja, men åtminstone hundra dagar skulle jag tro? eller inte. skitsamma.

saknad vad hon iaf.

det blev som vanligt middag på kungshallen, massa tjöt som avslutades med fika på cafeet där trannysar brukar samlas och snacka hår och naglar över en chailatte. jag blev överraskad och fick presenter! nicole är bra på att köpa presenter, men å andra sidan så har vi känt varandra mer än fem år. låter så lite nu när man tänker efter, känns som att vi hängt hela livet egentligen.

kom hem sent och nu sitter vi på fejjan och utbyter ord och meningar om alla vi hatar ha ha.

smakar jordgubben bra?

socker efter maten är ett måste

haha trött! tog med den här bilden eftersom jag tycker att jag påminner om min pappa väldigt mycket här. ungefär exakt samma ögon- och munuttryck. en female-version av vati helt enkelt.
OBS! brownien var inte så god.

Kommentarer
Postat av: böna

ååååh du har bloggat 2 hela inlägg, vilken glädje! sååååå fint vi hade det igår...alldeles för sällan är det när det är fler än tresiffriga dagar sen vi sågs! :( får styra upp det i sommar och i höst!

2011-06-15 @ 20:46:06
Postat av: Nina

du e så fin magda!

2011-06-16 @ 01:21:03
Postat av: magz

böna: Haha, duktig jag var!



nina: Tack för den snälla komplimangen Nina!

2011-06-17 @ 01:30:05
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0