TJAAABABABABA


ser ut som ett psyk här pga ljuset.

iaf. jag är hemma i chickentown och är megahappy. dock har jag inte så mycket att göra och det känns skönt. helgens uppgifter är följande:
- söka praktik
- läsa uppsats som ska opponeras på
- hänga med familj och slekten ex farmor, kusin osv.
- en shoppingdag på A6 (vad vore hembesöket utan en heldag på A6? nada.)

en positiv grej har jag att berätta. och det är att jag har fått napp på en av de två praktikansökningar jag skickade iväg i morse. ena var till CHIC och där fick jag nej då de tydligen inte tar emot praktikanter.

den andra kan jag inte säga så mycket om just nu. med mitt mail skickade jag med ett arbetsprov och nu ska jag allstå skriva ytterligare en artikel som ska fungera som ett arbetsprov för just den arbetsplatsen. det är en stor tidning vi snackar om och jag är nervös! har noll förhoppningar just nu, lika bra.

nähe nu ska jag gå och käka lite grah.

Kommentarer
Postat av: A

hahaha, jesi li mogla oci vise otvoriti? :D

2011-01-07 @ 21:22:53
Postat av: magza

nisam. sto pitas?

2011-01-07 @ 22:45:39
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: JC

A da ti pogledam u grah kako ces proci sto se prakse tice?

2011-01-09 @ 14:46:23
Postat av: Ilma

håller tummisarna för dig!!!!!

2011-01-10 @ 23:48:53
URL: http://colourfulmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0