skitonsdag

herregud. idag har jag gjort INGENTING. verkligen ingenting. noppade inte ens ögonbrynen som jag planerade att göra. pluggade inte ett skit till tentan heller. så nu kan någon av er känna er mindre misslyckade med er själva.

sitter just nu och käkar torra kellogsflingor. vet inte om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska ge tentan en till chans. orkar inte alls plugga längre, kändes som att c-uppsatsen sög musten ur mig och nu har jag noll ork. hm.

nä, det får nog bli sängen ändå. måste dock upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: n

ja men goddag. Sitter på praktiken å smygsurfar lite på min mobbe. Va gör du? Kan inte du komma till sthlm snart så kan vi hänga lite. Tycker du borde göra din praktik nu ist, kan du inte snacka me cosmo om detta? Pusss

2011-01-27 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0