krivi spoj

seriöst jag kommer missa bussen till airporten på grund av att jag sitter och tar kort på mig själv i photoboof. ASSSÅ. blir sne på mig själv.

just ja, jag åker till sthlm ikväll. om det är någon som känner sig sugen så får ni jättegärna hänga med mig på centralstationen i sthlm en timme eller så. kommer nämligen vara ensam. eller fel, man är aldrig ensam om man har med sig sin iphöne, mackis eller en trevlig bok.

JAJA. hursomhelst.

har ont i huvudet. behöver sömn.

okejrå. måste dra. infogar en bild på mig senare kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du varit/haft på gång med en trummis i ett visst band, du vet kanske vilket jag menar?

2011-01-19 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0