hej bloggy

jag har så jävla torra händer och orkar inte smörja dom, har typ gett upp hoppet om att ha fina, mjuka vinterhänder.

jag är så trött, vet knappt vad jag ska göra av mig själv. sov kasst igår, eller iofs så har jag sovit dåligt sedan förra veckan. tidig redovisning i skolan, tidig hemgång och nu har jag hunnit köra tre tvättmaskiner. lyssnar på balasevic och han lyckas ju verkligen få mig på glatt humör... not. men okej, tycker om han ändå.

tanken är att jag ska till stockholm antigen ikväll eller imorgon. är trött på det här resandet också, hinner knappt packa ur och min väska innan jag måste packa den igen. är allmänt bara trött och grinig.

anledningen till att jag ska till stockholm den här gången är för att jag ska på intervju med den där tidningen jag nämnde tidigare här nere i något inlägg. de var nöjda med min artikel som jag skrev för dom samt formuläret jag fyllde i och därför ska jag allstå träffa dom på fredag. därefter vet jag om jag har min praktik eller ej. vågar ännu en gång inte hoppas för mycket, men annars är jag körd för jag har inte sökt något mer haha. GUD. jag är så himla smart ibland!! skitsamma. nu känns det som att det kvittar, för allt kvittar den här dagen.

nähe ska hämta skittvätten.

Kommentarer
Postat av: Kriss

uuuuh! Lycka till asså! Om jag inte hade vart i Idre hade vi kunnat fika juh! Typiskt Idre att alltid ligga fel..

2011-01-19 @ 16:47:27
URL: http://krisssthlm.blogspot.com
Postat av: Marina

Hoppas det går bra för dig! Lycka till (säg inte tack) hehe =)

2011-01-19 @ 16:49:52
Postat av: magza

kriss: jag tänkte ju höra av mig men så kom jag på att du skulle åka skidor. men next time. :D dvs snart.



marina: haha, okejrå! :D

2011-01-19 @ 17:45:48
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Edina

Hoppas det gick bra Magzo, men det tvivlar jag icke på!! :)

2011-01-19 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0