he makes her "laugh"

Kevin James & Wife Expecting Baby No 3!
LOOOOL.

hur fick han henne?

Kommentarer
Postat av: selmAAH

haha fan vad cool det här är! jag tänkte på honom för nån timme sen bara, honom och hans roll i den där serien ..kommer inte ihåg vad den heter. då han har en het fru i alla fall. så kom jag att tänka på att i dem flesta serier idag så är nästan mannen alltid lite större och frun lite hetare, nästan blivit den nya amerikanska familje-stereotypen. och voila! tydligen har han en snygg fru irl också. good for him :b



och magz, han kanske är en riktigt grym kille. who knows! :D eller så är han kanske supersmart, eller smart överhuvudtaget. det är i alla fall något som turn me on. BARA så du vet, HAHA.

2011-01-11 @ 00:21:13
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: N

han kanske har en fin personlighet....faaaaaaktiskt.

2011-01-11 @ 08:40:54
Postat av: n

...eller så blundar hon å tänker på nåt annat

2011-01-11 @ 12:09:45
Postat av: A Meths

Ingenting är omöjligt;)

2011-01-11 @ 12:17:31
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Aida ,zeqiri

http://www.youtube.com/watch?v=AHn0Sos_KAY



KOLLA IN HENNE, HAHA så störig jag är , älskar din blogg , har läst in den nu länge , men jag tycker tjockisen är fucking grym och rolig men det är sant tjejen är för vacker för honom hahah , ( money whore maybe) , haha men ej kolla in den tjejen jag tror du kommer gilla henne , jag vet inte bara kolla runt och sånt sen hörde henne jag bara abow , hon är bra och hon är en alban , så fet! haha älskar din blogg!

2011-01-13 @ 21:02:47
Postat av: Marina



-Är han fin?

-Han är snäll.



hahahhahha

2011-01-13 @ 21:57:47
Postat av: magza

vi kan nog alla konstatera att han är en snäll kille och rolig kille, och många gånger är det väl det som räknas :)



Aida: oke, ska spana in. tack för berömmet! uppskattas :)

2011-01-14 @ 13:19:25
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0