CV

AH GUD. sitter här med värsta cp-ångesten som inte verkar vilja lägga sig. gravid-andas för att få bort panikattacken.

jag sitter allstå och pillar med mitt CV som ska skickas ut till olika praktikplatser. och jag har panik. panik över att inte få, eller att få på ett pissställe. borde ju verkligen snåla med elaka adjektiv, speciellt nu när jag är så sent ute, men jag måste få på ett KUL ställe.

trodde jag var smart när jag tog bort mitt namn från twitter för då skulle inte någon framtida praktik-dude/tjej kunna få upp mitt namn genom att googla. men upptäckte nyss att man kommer in på min twitter oavsett :( dog lite. vill ej att någon ska få fel uppfattning av mig när man läser min twitter. vilket man med största sannolikhet kommer att få. ba hm, Jens (kändes som ett medienamn), ska vi verkligen ta in den här psykobruden på praktik, som inte kan stava och som är självmordsbenägen? nej, tänkte väl det.

funderar på att skriva något "fint" de kommande dagarna, så att det blir "rätt". jag är ju trots allt en dutti och för det mesta glad tjej.

ÅHÅHÅH. nu ska jag fortsätta.

Kommentarer
Postat av: elmy

Hahahah känner igen det här =). När jag sökte min f.d praktik så var jag lite yngre o tänkte inte på att folk kollar upp en. När jag satt på intervju med min dåvarande handläggare hon ba : är du van vid att skriva politiska texter/ argumenterade texter etc? Jag ba: Nää faktisk har inte så mkt erfarenhet av det. Hon ba: Jaha för jag tyckte du hade ganska bra argumenter i de texterna du skriver på din blog www.'''''''.blogg.se



Hahaha jag svimmade nästan när jag tänkte på vad jag skrivit om politik, lagsystemet i swe, dåliga integrationsknep etc. Dock fick jag praktiken ändå - konstigt nog.



Lycka till med praktiken iaf och boendet i Sthlm. Annars har vi en ganska bekväm källare med en soffa :P

2011-01-07 @ 20:29:00
Postat av: magza

elmy: haha, sånt är lite jobbigt! fast jag har varit noga med att inte skriva ut mitt namn, vill inte att de ska kunna googla upp mig.



tack för peppet!

2011-01-07 @ 22:49:33
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Julia

hade samma nojja! men jag låste min twitter och tog bort en bokstav i mitt efternamn. Men de enklaste e ju bara att låsa den. Då kan man skriva vad man vill! Hurra!

2011-01-10 @ 00:55:20
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: julia

och ja det var jag, haha, fy fan. ser helt cp ut och är stylad helt vidrigt med typ.. afrohår?, panik på det där.

2011-01-10 @ 00:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0