CV och sånt del 2

jag vill helst gå och lägga mig men måste nog tyvärr fixa praktikmail innan jag drar.

märker att jag har blivit bortskämd med sömn. i förrgår sov jag 14 timmar och idag sov jag 12. underbart. min mamma tror dock att jag är sjuk. jag tror att jag bara sover bort ångest över livsbeslut.

har även lagt in en bild i mitt CV. jag trodde inte att man fick göra så, men enligt iman är det ok. så jag tänkte VARFÖR INTE? en sån söt pingla som jag är vill väl alla ha på sitt jobb??!
skoja.
men man får ju hoppas att de ser mitt CV och ba ÅHH titta här har vi vår praktikkandidat, imponerande cv och VÄLVÅRDAD ser hon ut också.

nähe om man ska ta och käka upp ananasen.

Kommentarer
Postat av: n

jag saaaaa ju att det löser sig.det gör deta lltid. Är helt 100 på att du kommer få praktiken annars är de dumma i huvvet. Du är bäst min vän! pusss!

2011-01-08 @ 01:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0