trallalaaaaa nu ärom gifta hoooraayayyyayay

Snark, så trött jag är. sov jättedåligt i natt. hela dagen igår var lång. efter jobbet drog jag och kriss på förhandsvisningen av limitless. den var helt okej och kul. utan att avslöja för mycket så kan jag bara berätta att det finns en scen där bradley coopers rollfigur suger i sig blod, och i publiken hör man någon hojta "alltså är det här twilight eller?". det var funny! tycker jag iaf. men så har jag torr humor också.

efteråt drog vi till pumabutiken och mingled-jingled med trevligt folk. det var ett event i samarbete med tidningen kingsize där iman brukar skriva om hippie-hopp. nu blir han säkert offended för att jag make fun of hiphop. det brukar han bli ibland. men han makear fun of allt annat i mitt liv så han får stå ut med det.

kvällen slutade på...max. where else liksom? sedan åkte jag hem. och kunde inte somna.

krissy & jag

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så jävla snygg, vacker, fin allt! Har inga ord för din skönhet asså haha du hör fan hemma på en victoria's secret runway..Du verkar även vara en grymt bra m'nniska med huvudet på skaft! En toppenperson helt enkelt. Sluta aldrig blogga!!!

2011-04-30 @ 15:03:28
Postat av: magz

Nina, shit, tack för din kommentar. Den värmer lite extra nu när jag känner mig oerhört risig, snorig och med finnutslag i pannan. Det är oehört snällt av dig att ge mig en sådan komplimang, det är inte alla som kan vara så generösa och peppande! kram

2011-05-01 @ 16:46:49
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0