helgens höjdpunkter...

fredagen...

# träffades jag och iman efter jobbet. iman hade lindrig PMS men vi klarade oss igenom middagen med endast ett bråk. kommer inte exakt ihåg vad vi tjafsade om, men det var något med att jag skulle köpa en concealer-pensel och iman ville hem och jobba med kingsize. jag "tog tid" på mig, enligt iman. enligt mig själv så letade jag bara efter en bra pensel.

# imans PMS fortsatte kvällen ut, det var lite jobbigt att vara på den "andra sidan" så att säga, när det i vanliga fall är tvärtom.

# de 20 minuterna vi tillbringade på statoil när vi skulle välja godis inför vårt fredagsmys. vi gick säkert fram och tillbaka två gånger innan vi till slut bestämde oss för 4 småchoklader var.

# väl hemma förberedde jag mig för fredagsmyset medan iman kopplade in sin datorsladd i väggen och proppen gick. än så länge har jag allstå inte något ljus i hallen och köket. vi skrattade lite, jag ytterst lite. sedan skulle iman koppla in sin sladd till datorn för att ladda den. då märkte han att, samtidigt som proppen gick, så dog även hans laddare! jag skrattade som fan, iman ytterst lite.

så kommer vi till lördagskvällen

# vi fixade oss hemma hos mig. iman tjurade över att jag tog lång tid på mig. mitt svar: ass, det här är FLAWLESS skin och det tar tid! vi hann med bussen och tåget ändå! och på tåget började jag och iman (helt oberoende av varandra) sjunga samtidigt "hocu da se napijem, kafanu razbijem" (internt skämt här). haha fan vad vi dog av garv! AWW lilla ass!

här kan låten höras i sin helhet. texten är GRYM!


# först hängde vi på någon typ av spelning som arrangerades av finska institutet (!!!) där Stor, Pato-pooh och några till grabbar uppträdde. en kameraman följde Stor hela natten. kul med en fet lampa i nyllet när man är som mest packad. jag vet inte vad det var, men stämningen på spelningen var aningens död! eller så var jag död? var tvungen att shotta svinäcklig vin och iman hakade på. det lättade upp!

# awkward moment: en äldre man som vägrade släppa taget om iman, bokstavligt talat. han synade honom uppifrån och ner och ba yeah..i would like to see more of you... HELT SERIÖST. han klämde imans hand ca 2 minuter för länge. jag stod jämte och visste inte om jag skulle rycka in eller inte. var själv lite CHOCKATT (mammas-pojkar-naima-referens) och iman såg, ja, han var ju mest chockatt! det var absurt.

# efter lite hejohå på spelningen så drog vi fyra till kolingsborg där ametist hade premiär för sin klubb replayed. äntligen lite party, tyckte jag då.

# i dörren stod grabbarna i mohammed ali och prickade själva av folk som stod på listan. humble och jordnära! och så duktiga! men det kommer jag till senare. iaf, en subtil komlimang som jag mottog av vakten:
VAKTEN (pekar på iman, sam och karim): ni kommer in, men jag måste först se på hennes leg.
JAG: ha ha, ok, men jag är förmodligen äldst i gänget.

vilket är sant. men AZZZÅ GULLEVAKTEN trodde jag var yngre än grabbarna!! TACKK VAKTIS!!

# fasen vad kul och bra klubb det var! jag trodde ju det bara skulle vara massa hiphop jag inte alls kunde referara till eller knappt känna igen, men nej, jag kände igen varenda låt. annars är jag lite anti-klubbar där jag inte blir glad av musiken vilket jag inte blir om jag inte kan sjunga till något. jag är den där tjejen på dansgolvet som sjunger högt när jag dansar oavsett låt. ser ingen poäng i att bara headbanga till kontiga househits. så yeeeah i had a great time!

# carlito stod jämte mig i baren och skulle beställa vin till sin kompis.
JAG: Du sa väl inte 'ska du ha ett glas gult'?
HAN (aningens förlägen): hehe, jo, vaddådå, vad heter det annars?
JAG: vitt!

haha, det var väl funny??!?!?!?!???!?!?! sorry, är så jävla trött nu.

#mohammed ali var grymma på scen! jag var skitimpad. jätteduktiga!


# fan vad kul vi hade det och mot slutet drog vi till donken och käkade. perfekt avslut.


MAGZZZZZARARARARAR

asss!

karim och sam

vi dårå!

nu ska jag sovaaaaa. pussen

Kommentarer
Postat av: H

är det sam-allyawan?

2011-04-12 @ 01:25:51
Postat av: magz

jepp

2011-04-12 @ 10:02:03
Postat av: nicole

haha han Sam va lite lik Iman..

2011-04-12 @ 16:19:11
Postat av: magz

haha i know, men kanske för att båda är iranier :)

2011-04-12 @ 19:41:32
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: nicole

du menar att alla iranier är lika...hihi..det är fasen svårt å hålla isär dem alla...;)

2011-04-12 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0