mjukisbyxor och bajsskola

nu måste jag fasen hinna handla innan idol. segade ner mig helt efter att jag kommit hem från bajblän. satt där med aida och sofa och skrev på världens tråkigaste grej.

hela den här kursen är så jävla suuuuuuuuuuuuugig. sorry för att jag låter som en jobbig fjortis som inte tycker att det är coolt med skolan, men ärligt. FYYYYYFAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNN VAD TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT. ungefär så känner jag varje morgon och inför varje föreläsning. det känns som att jag ha gått om den här kursen sjutusen gånger och allt är bara så helvetes boring att man somnar av rent hat gentemot ämnet.

vi pluggar teori och metod och förbereder oss inför C-uppsatsen allstå. det är det vi pluggar, okej ser att jag redan har skrivit det.

förstår ärligt talat inte att det finns folk i min klass som finner ämnet intressant som.....som orkar diskutera.

mm dagens hatinlägg. det satt fint!

nu ska jag släpa mig till LIDL, ja, fucking bästa och billigaste LIDL. hata maxi. handlar bara ben&jerrys där.
och ska gå i mjukisbyxor. förstår inte att folk kan hata världens bästa plagg. alla ba men gud det är så fult, ja, det är fult som fasen på en sönderblonderad fjortis med håret plattångat, för mycket uppklippt där bak (nästan hockeyfrilla ju), gråa mjukisbyxor nerdragna över halva stjärten, vråltajt vitt linne med svart BH därunder, skitfula adidasskor, oknytna dessutom osv osv.

men det är fint på mig hahaha!

Kommentarer
Postat av: Bean

Visa en bild så får jag se va jag tycker om detta :)

2010-09-14 @ 19:04:53
Postat av: Aidåå

Du har ju vitt linne och svart bh på bilden i förra inlägget

2010-09-14 @ 22:12:10
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Aidå nr2

;p ;p ;p

2010-09-14 @ 22:12:54
Postat av: magzzara

bean; du får se snart!



aidå: HAHA jepp! fast det är mitt hemmalinne och hemma får man ju gå klädd hur man vill :D

2010-09-14 @ 22:24:00
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0