godmorgon helvetesmorgon

fast egentligen så har det varit mer av en helvetesnatt då jag inte har kunnat somna. ska erkännas att jag inte heller kunde slita mig från datorn heller.

vid fyra på morgonen, när jag är inne på fejjan, så ser jag att fejjangruppen AZRA (azra är ett balkanband, som ja, är bland de bästa grupperna ever) skriver i sin status att frontmannen har dött. inom loppet av några sekunder fanns det 80 kommentarer till statusen. så jag var tvungen att hänga kvar för att hålla mig uppdaterad.

och självklart var det ett dåligt skämt från admins sida och denne person fick så jäkla mycket skit. nu snackar vi om en fejjangrupp med över hundra tusen fans. jag blir ständigt förvånad över balkansfolks olika sätt att svära på. och alltid lär man sig någon ny svordom.

jag somnade vid fem. och gick upp vid tio när klockan ringde.

sket i föreläsningen.

och nu ska jag fixa make-up, dra till siba, fixa pappas present och sedan packa. jag åker hem till kycklingryd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0