det är söndag

det är grått väder ute, pappa kollar på fotboll, mamma lyssnar på djordje balasevic. allmänt deppsöndag. jag säger till pappa att det är deppigt. han säger att det inte är deppigt, att det är okej. man slutar kanske att tycka att vädret är deppigt när man kommer upp i åldern. då är andra saker deppiga, kanske värk, sjukdomar, ångest över att behöva gå till jobbet, oro över räkningar, oro över barn.

jag ska gå och packa min väska nu. dags att åka hem till kalmar.

jag är lite trött på att packa väskor, packa upp, åka tåg och åka buss. eller skittrött faktiskt.

Kommentarer
Postat av: nazanin

hur fixar du dina ögonbryn??

2010-09-26 @ 17:31:59
Postat av: magzzara

nazanin: trodde aldrig att jag skulle få frågan av en iranier (för det antar jag att du är?) eftersom ni är de som har de snyggaste brynen ever!



men, fixar dom väldigt simpelt. tar bara en sax och klipper till formen som jag vill ha den, både ovanför och underifrån ögonbrynet. ibland använder jag en "ögonbrynskniv" för att forma dem lite lättare. noppar sedan bort allt de övriga runt om ögonbrynet, dock aldrig i ögonbrynet, det får inte se tomt ut :) fyller i med penna för att förstärka ögonbrynen och thats it :D

2010-09-26 @ 23:57:57
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Nicole

Okey nu har jag redan börjat planera för din ankomst, bäddat soffan och köpt kycklingkorv så det är lika bra att du bokar en bilj nu :) puss

2010-09-27 @ 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0