dagens mäck

inleder natten med ett inlägg om en mäck. kanske inte det roligaste inlägget då jag inte har skrivit på länge MEN det kan nog vara det godaste.


- rosta brödet och bre på lite smör (för att återfukta brödet. vet att det låter lite konstigt men jag hatar att inte ha smör på mackan )
- bre på pesto
- strössla med majs
- lägg på skivade avokadobitar och salta lite lite.

MMMMMMMMMM.

jag åt den här idag, inte nu för att poängtera men det märks kanske ändå eftersom det är så pass sjyst ljus i bilden.

okej nu ska jag faktiskt sova. kommer bli en lång dag på bibblan imorrn.
gonatt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter gott! En annan grej med pesto är: rostat bröd, smör, pesto, ost och skivad gurka. MMM!

2010-09-14 @ 23:37:18
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: magzzara

ahhh du, det låter gott! ska testa den imorrn till frukosten om jag hinner :D tack för minireceptet!

2010-09-15 @ 01:21:06
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0