dagen i bilder


köpte spinningkort på friskis idag. sen var jag pank! sista gången jag köpte spinningkort och gick ett halvår hade jag rövsår i ca ett år efter det, så ja, har kommit fram till att jag kan spinna varannat år, dvs lagom tid tills rumpan har återhämtat sig från den vidrigt hårda sadeln.

jag och spinninginstruktören var de svettigaste i salen. han tog verkligen i, det gjorde inte jag, men ändå var jag assvettig. vid några tillfällen blev jag så andfådd att jag trodde att jag skulle svimma rakt över styret och slå sönder mina tänder. efteråt kände jag mig förvånansvärt glad, det sägs ju att första gången är hårdast!

fortsatte sedan med en promenad mot statsbibblan för att rösta. det som slog mig var att det inte fanns några röstsedlar med namn för socialdemokraterna, allstå det stod att det var S:s lappar med deras logga och så, men det fanns inga namn man kunde kryssa. skumt. men a ja, jag röstade på FI ändå. och S i kommun- och landstingsval.

det var kul att se hur stirriga människor blev när man tittade på när de skulle välja röstsedlar haha. alla ba ......suck....sluta glo! typ. glodde extra mycket när en ful dude fingrade på en SD röstsedel haha. det var kul.

gick förbi den här boken...............blev lite illa till mods.

ah nyamko sabuni, hur är det möjligt att jag hatar dig så mycket???? och HUR kommer det sig att inte SD som det rassevänliga och kvinnofientliga parti de är, INTE har värvat dig??

a ja fortsatte min promenad mot monki och indiska. köpte en mössa och en halsduk. lika bra att vara ute i god tid. man vet aldrig när snön slår till. fattar inte att jag kan prioritera sådana här grejer när jag 1. uppenbarligen är pank 2. måste köpa present till min pappa.

köpte sallad och godis och gick hem. degat sedan dess. det har varit trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0