bibblan


trodde fasen inte att jag skulle klara det, men här är jag, på självaste bibblan en helt vanlig torsdag. och trots att jag hade gottat ner mig i soffan med mjukiskläder, assömnig, halvgnällig och andra mindre smickrande adverb och adjektiv så tog jag mig själv i kragen och beslöt mig för att dra hit. jag bor å andra sidan granne med bibblan, och hade jag inte gjort det så hade jag förmodligen inte ens suttit här hehe.

vi har en relativt stor skrivuppgift att lämna in nästa vecka, eller näst-nästa om man ska vara petig, men jag måste bli färdig med den i veckan eftersom jag ska åka hem för att fira min paps som fyller 50. grattis i förskott gamling!

det känns som att jag har slarvat jättemycket med bloggen och det är jag som lider mest för det. tycker att det är sjukt jobbigt att inga minnen finns kvar, och okej för att jag kommer ihåg vad jag gjorde för två veckor sen, eller fel det gör jag inte, ni ser. men hur fasen blir det då om något år??

okej, ska småläsa här lite och sedan drar jag hemåt igen, eller förslagsvis till MÄX för att köpa på mig lite godis eller liknande. FÖRSTÅR VERKLIGEN INTE varför jag inte kan vara sockerfri åtminstone två dagar? igår käkade jag inget sött, men jag fantiserade om kladdkaka (inspiration by kinsssa). så äh får se hur jag gör. orkar knappt ta mig hemåt nu för att inte snacka om mäx.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver inget mer om din kille. har ni gjort slut? är det derför du inte har bloggat?

2010-09-16 @ 19:33:21
Postat av: Bean

haha vilken lam kommentar

2010-09-16 @ 20:44:40
Postat av: selmAAH

papi fyllde också 50 i åååååååår. och så gör vi ett naaaaaaaaaw :D

2010-09-16 @ 20:51:29
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Bean

men hallå, nu ser man inget av PD:n ju! Funkar krämen? Mitt är värre än någonsin så jag måste nog köpa nåt snart.

2010-09-17 @ 16:14:38
Postat av: magzzara

anonym: mm och bara för att jag inte i varje inlägg skriver att jag befinner mig hemma så innbär det att jag är hemlös?



bean; haha hm, allstå jag skulle väl säga att den finns där hela tiden, men alla andra ser inte PDn lika mycket som jag gör? svavelkrämen har lindrat och tagit bort det värsta, men det finns fortfrande kvar. ska smörja mig i en vecka till och sedan får jag se.

2010-09-17 @ 21:32:01
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0