sockerdagbok dag 3

dag2 igår gick riktigt bra. käkade noll socker, såvida inte russin i flingorna räknas.

fick dock värsta sockersuget vid nio. det gick över efter en timma.
efter en plågsam timma.


idag 17:08
inget sött. än så länge.

det har liksom varit ritkigt stabilt fram tills nu. käkade middag för ca 20 minuter sedan och nu känner jag att jag nog måste ha socker. verkligen måste måste.

det ligger ett konditori precis här nere vid mig. åh. hade jag haft dålig karaktär hade jag nu stuckit iväg och köpt mig en chockladcookie, men eftersom jag hejar på mig så får jag inte.

men det är svårt!!!!! det här är tredje sockerfria dagen och jag, nä nu mår jag dåligt. första dagen, helt ok, andra dagen, helt ok, tredje dagen, INTE OK.

17:25
FAN VAD SVÅRT.
jag måste nog köpa nått sött. och då får jag skämmas om jag gör det!

17:33
Det känns inte bra. försökte distrahera mig genom att vika tvätt. nu tänker jag bara på godis.

18:59
sansade mig. köpte inget sött. skalade och skivade ett äpple istället (pluspoäng) och kryddade till det med kanel.
nej förlåt, jag missbrukade kanel.

22:37
shit, jag klarade det!! HOHOHO. är stolt. fast jag var tvungen att ta en mäck och lite kellogs för att dämpa allt. men jag stack inte till affären, det var nära, BUT tog mig i kragen och sa att nu får det väl fan räcka med sockertankar!

sitter med ansikstmask nu och njuter.

Kommentarer
Postat av: ricki lake

you go girl!

2010-10-05 @ 17:38:28
Postat av: magzzara

haha thaaanks!

2010-10-05 @ 22:07:54
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0