sockerdagbok dag 1

den här kommer uppdateras under dagen.

13:30
okej klockan är halv 2 och jag har precis ätit frukost. en mäck och flingor med filmjölk.
så här dags på morgonen, eller förmiddagen, beror på hur man vill se det, är jag aldrig sugen på socker eller nått sött. då är jag bara hungrig.

ska sticka till hansa nu och jag vet att jag kommer bli sugen på något, så jag tar med mig en banan haha.


17:49
ok so far so good. har inte känt av något som helst sockersug. åt inte ens min banan som jag hade med mig på shoppingrundan.

men har beställt thaimat som jag ska sticka och hämta nu. har en känsla av att jag kommer bli sugen på något efter maten. ska bli kul att se hur jag tar det.

Kommentarer
Postat av: Adis

håll ut mäg... you can do it =D

2010-10-05 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0