lundahelgen i bilder

det här med att sitta fastklistrad vid datorn börjar gå aningens för långt. men jag postar det här inlägget och sedan går jag och lägger mig om jag ska klara av morgondagen.

i helgen var jag som sagt i lund. min gamla studentstad där jag tillbringade två fina år, oftast i sällskap med nicole ha ha. vi hade en jävligt fin tid tillsammans om man säger så.

här har vi precis tagit in tåget till malmö. underbar dag och underbart väder och en äcklig laserman som förmodligen satt inne i sin sunkiga lägenhet och väntade på att det skulle bli kväll.

nicole spexar till det inne på monki. svårt att spexa till det på monki när det finns skitknasiga kläder och accessoarer.

vi käkade thaimat! mmmm yummie! blev asmätta både i magen och ögonen.

bönis och jag inne på ett fik tillsammans med ajdin. det är han som tar kortet haha.


ja men ja, här är han ju!

nicole fyllde år den här dagen så vi laddade upp med shopping (malmö) och sedan massa godis och chips och film op kvällen.

dagen efter gick vi en shoppingrunda i lund. jag hittade absolut ingenting. nicole hittade en mössa. vi var så jäkla trötta att vi bara däckade på mondo sedan med mat i mun.

gotti!!

och jag blev glad och mätt! och dagen kunde fortsätta i normal takt och på en normal nivå.


på kvällen fixade vi oss. så himla mysigt att fixa sig tillsammans med någon. helst med någon som fixar sig i samma slöa takt som en själv.

sen blev det förfest med nicoles tjejkompisar



vi gosade, min finis och jag!
därefter (och nu snabbspolar jag lite) tog vi taxin in till stan. jag sjöng för taxichauffören. han var inte jätteroad, eller snarare, inte alls road då hans ansiktsuttryck var aningens stelt.

jaha hejohå, inne på herk. HADE SÅ JÄVLA KUL SÅ NI FATTAR INTE OK?????


på morgonen, dagen efter, käkade vi igen och sedan sellade nicole med mig till busstationen. okej, blir hungrig nu när jag ser bilden.

och efter den här helgen så blev min mentala hälsa lite bättre. WÖÖÖHÖÖÖÖ!!


Kommentarer
Postat av: böna

naaaaw va fint! STOOOOOR puuuuuuuss och tack för en underbar helg, hade inte kunnat spenderat den bättre än i sällsis me dig! KÄRLEK!

2010-10-29 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0