fäshonpous



det är lördag idag. jag älskar lördagar som är soliga. och det är den idag.

känner mig rätt askgrå i ansiktet faktikskt. ska försöka släpa ut mig nu för att storhandla. jag gillar inte att storhandla egentligen, för det är jobbigt att bära med sig allt. men jag måste fixa lite grejer.

ser nu att en liten nipple har smygit sig ut. hittar ni den? haha skoja. fast jag brukar bojkotta bhån helger och när jag är hemma. BRÄNN BEHÅN. åtminstone helgerna.

när jag var yngre och sov över hos farmor påminde hon mig (inte för att det behövdes) att alltid ta av mig behån innan jag skulle gå och lägga mig. varför? jo för att enligt henne kunde man få bröstcancer om man sov med behån på. ma ba joo visst granny, och man får cancer av att äta chips också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0