däckar

tänkte bara säga godnatt.

var på ikea idag och gjorde mig själv en rejäl tjänst. köpte nytt duntäcke och kudde så nu kan jag börja sova gott igen. har verkligen fått för mig att jag har sovit dåligt den senaste veckan på grund av att jag inte kan puffa upp min kudde på det där sättet som får mig att somna. därför inhandlade jag en ny fluffig vän som ska ta mig till drömmarnas land.

imorgon är det spinning (om jag tar mig upp) som gäller, skrivande på forskarplanen, kanske lite stan och sedan städning. mina peersschneers kommer på lördag för att hälsa på sin dotter.

la nyss en beställning på tan can också. två stycken för att vara exakt. det var lågpris på dom. och enligt nicole så ska det vara det bästa bus:et som dessutom inte luktar så mycket. härligt va? iofs har jag överdoserat bus de senaste dagarna bara för att jag kan! och inte har någon pojkvän som gnäller om att jag luktar bajs och som åh:ar sig över att det är jobbigt att sova med stanken. bus:et är vår räddning i vinter. tänker inte fastna i blekträsket, men ni får gärna varna mig ifall jag börjar se för orange ut.

Kommentarer
Postat av: böna

Ahhhhhhhhhhh noooooooo! Jag hade tänkt höra av mig till dig angående tancanen, anledninegn till att de är så jäkla billiga är att datumet går ut sista december! Jag betsällde ju 2 så hade tänkt fråga om du ville ha den ena, kommer aldrig hinna använda upp dem :( Vet iofs inte hur det är med sista datumet på såtn där, det lär ju gå å använda men det kanske är lukten som blir dålig bara....jaja gjort är gjort :) Vi kommer va BRUNAST i vinter iaf!

2010-10-29 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0