Åhherremingudvadjagärtrött

trodde att jag skulle ta en nap idag efter skolan men det sket sig eftersom jag käkade spagettiz och fastande framför massa shoppingsajter. och nu när jag sitter här så ångrar jag mig lite. lyssnar på severina för att pigga upp mig lite också.

ska kanske fixa lite i lägenheten här innan jag bäddar ner mig i soffan och bonde söker fru. har aldrig tidigare följt dokusåpan, men hahah, svårt att låta bli i år. dom är ju så roliga! och ja, man skrattar åt dom inte med dom.

köpte en klänning i helgen. vet inte om jag ska behålla nu.

den är fin och så, men skrynklar sig över magen

så här bra är jag på att ta kort



JA!! DÄR SATT DEN!
förstår nu nu vad jag menar med skynkel över magen?

Kommentarer
Postat av: selmAAH

naaaj, klänningen gör dig inte nån rättvisa. nånstans! its going back! om jag har nåt att säga till ..om ..här :b

2010-10-27 @ 20:49:35
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magz

haha! den är rätt okej när man bara står rakt upp och ner, men skrynklar sig jättemycket så fort man böjer sig/sätter sig/etc så palla fixa till den varje gång.YEEEPp its going back!!

2010-10-27 @ 21:12:29
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: böna

köp den beiga du spanade på ist, det va ju den du ville ha mest :)

2010-10-28 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0