zdravko - colic

Det här är en av mina favvo chola-låtar. blir alltid så glad när jag hör den haha. låten är från 1985, ett år äldre än mig och chola är sexig!! och likaså tjejen, riktigt 80tals balkanutseende med markerad näsa, ögonbryn och svart lockigt hår.

jag kan verkligen sakna det utseendet, inte så pass att jag vill att man ska se ut så idag, men när jag kollar på bilder från när min mamma var ung, allstå alla var verklgien stylish på ett snyggt 80tals sätt, och alla, jag menar ALLA hade permanent i håret, fast snyggt permanent. åhhhhhh. jag blir så nostaligsk när jag kollar på gamla bilder och lyssnar på sådan här musik. de verkade ha det så bra på den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0