zdravko colic - tvoje oci

den här natten till ära kör vi en zdravko colic låt. en väldigt fin och romantiskt låt som man bara smäääälter av.

är jag pervers som tycker att cola är sexig?? känner att jag sitter inne med lite förbjudna tankar, men han är ju så gammal så hur perverst kan det egentligen bli? och jaaaa, han har sjukt fjolligt scenspråk med sina handgester, och den blåa kavajen och den svettiga luggen är ju inte heller någon hit, men ge honom en chans.

ni är så jäkla tysta i bloggen så jag vågar egentligen inte ens fråga om det är någon mer som tycker att han är sexig eftersom jag är rädd för att få noll svar. men cola-älskare kan väl gärna höra av sig.

Kommentarer
Postat av: böna

hahah jag är cooooolaälskare men jag vet inte vem han är å hinner inte kolla på videon heller eftersom jag ska till skolan! Men jag litar på din smak :) pusss

2010-11-17 @ 09:26:57
Postat av: Amela..

Sexig är han väl inte, ali dobar je za svoje godine!



Hahaha, sexig.... magda...

2010-11-17 @ 13:32:55
Postat av: magz

böna: HAHAHA jag dog av garv här i soffan! tack för den.



amela: meeeh..pa haj eto, dobar je za svoje godine, pre-dobar!

2010-11-17 @ 16:12:28
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Cola

Cao

Cola ovde...nego sta sam nego sexyyyy :))))

2010-11-19 @ 20:36:12
Postat av: magz

haha da mi je samo znati ko se to zeza sa mnom :D

2010-11-19 @ 20:47:42
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Cola

Ma jok se zezam :)

du ville att Cola hör av sig och det gjorde han :)

Jag vill:

da me nazove onaj sto zove kad ko pobjedi na lottu :)



Pozdrav,

JC

2010-11-20 @ 20:53:26
Postat av: magz

cuj cola naucio svedski :) pozdrav i tebi

2010-11-20 @ 23:39:39
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0