tjabba

tjenis. upptäckte vita prickar på mitt tangenbord som jag var tvungen att torka bort. käkade fil och flingor i morse och det är inte det lättaste att käka när man måste hosta, blir ju lätt att man småspottar hela tiden.

shit vad trött jag har varit de senaste dagarna. kan ju bero på förkylningen och så, men yeah.

plåtningen igår gick bra......I THINK. nä men det var jag, en till kille från klassen och tre andra människor. temat var väl något i stil med nyårsafton, så alla var glammiga i kavajer och klänningar. jag körde min standardmin dvs log som ett fån. skitsvårt för mig att vara seriös och jag ser konstig ur när det är meningens att jag ska se seriös ut.

ska bli kul att se slutresultatet. jag känner typ aldrig igen mig själv när jag ser mig på bilder som är tagna av andra, och speciellt inte på de bilder som är tagna med proffskameror. GUUUUUDDDDDD fasar redan nu eftersom jag med största sannolikhet kommer att känna mig som "inte-jag" och känna mig fulare än vad jag känner att jag är i verkligheten haha. ja ja, visar väl här i bloggen sen när jag får dom.

bilderna är från igår. idag är jag, hur ska man säga...........ANINGENS o-glammigare, utan smink, rufsigt hår, snorig näsa och rösten kan liknas vid en mans.


okej ska göra mig en sallad nu och käka.

Kommentarer
Postat av: bean

heeeeeet get!

2010-11-20 @ 02:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0