trötter


i Roms centralterminal. någon timmar efter att vi har landat och efter att inte ha sovit en hel natt.

tänkte lägga upp lite rom-bilder men gör det senare när jag har lagt upp det på fejjan eftersom det är tusen gånger lättare att dra in dem från fejjan istället för att uploada här.

ähhh...kom av mig nu eftersom iman ville mysa och inte låta mig skribva klart.

iaf, idag var jag på vällingby centrum och shoppade lite lite. inte mycket alls. hittade knappt. fortstätter imorgon på liljeholmens galleria så får vi se om jag gör någon upptäckt där. är egentligen mest ute efter en fet dunjacka som ska hålla mig varm hela vintern.

ska lägga mig nu eftersom iman ska upp tidigt och jag ska sitta lite med uppsatsen.

Kommentarer
Postat av: böna

sööötnoooos! Jag tänkte ringa dig idag, är du fortf i Sthlm?

2010-11-14 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0