min bäste väns bröllop

min bäste väns bröllop på tv4+. ÄÄÄÄÄLSKAR DEN FILMEN!!! haha en av mina absoluta favvofilmer i genren "romantiska komedier". okej kan knappt koncetrera mig på bloggandet nu eftersom jag inte vill missa en minut.

HAHHAHA asså jag dööööör av kärlek till den filmen. allt är perfekt, skådisarna, replikerna och "intrigerna"!!

allstå........den som inte har sett den MÅSTE SE DEN.

julia roberts, rupert everett och cameron diaz är så jäkla bra i sina roller. allt är bara så bra i den filmen.

http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/04/07/33/17/3/e16789c6-4df5-49a2-9daf-8832ea5e1c4b.jpg

Julianne Potter: He just came in for few hours to uh, to uh, FUCK ME.
George Downes: Huh! Takes a few hours.

HAHHAHA. ÅHHHH.

kass upplösning på det här klippet från filmen, men det här är så jäkla bra, när de sjunger på restaurangen.


sorry, låter väl lite cp, men den är så bra.

Kommentarer
Postat av: selmAAH

HAHAHA ååååååååh den här filmen är verkligen en bland dem i topp tio! no doubt :D

och jag hoppas att jag aldrig får uppleva det julia roberts karaktär i filmen går igenom. noooooo thanks :b

2010-11-21 @ 01:41:48
URL: http://selmyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0