if i could write u a song

godmorgon!

jag skulle ha gått upp vid 11 enligt mobilen, men vaknade nyss med mobilen i handen och täcket över huvudet.

idag är jag lite stressad. ska nämligen läsa en forskarplan som vi ska opponera på imorgon. dessutom ska jag på spinning, hinna äta däremellan, handla, duscha och packa. imorgon efter opponeringen tar jag flyget till stockholm och sedan på söndag är det rom som gäller!

okej, måste påbörja nu annars kommer jag aldrig hinna med allt.

så  här såg jag ut igår när jag och aidå var på harrys, där i för övrigt en icke-fiktionell "bonde söker fru" utspelade sig framför våra ögon konstant. kan svära på att 80% av alla människor som var där, innan klubben satte igång, var bönder.

Kommentarer
Postat av: selmAAH

istället för "selmAAH" trebala bi se zvati "STALKER" HAHAHA.



jag glömde att ni skulle till rom, aaaaaah, så mysigt. have fun och glöm inte ta bilder! inte för att jag nånsin tvekat på det haha.



och ja magz, man kan ha långkjol fastän det är svinkallt ute :b jag har, men jag går ju självklart inte näck under, det blir strumpbrallisar! :D



PUSS

2010-11-04 @ 16:14:53
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: Aidiii

asså jag dör, bonde söker frü ..a det var allt en sexig afton

2010-11-04 @ 18:37:38
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha selma! tack vi ska ha det så kul, ali izgleda da ce nam kisa padati :(



men du vet dom här långkjolarna, allstå det här kan låta aningens fel, men jag känner mig som dom nyanlända somalierna när jag har långkjol och sen kappa över det haha, jos mi samo sal fali haha :)



puss!

2010-11-04 @ 19:48:09
Postat av: selmAAH

äh, regn och rom, kan det bli MER film, a.k.a. romantiskt? hahaha :b



HAHAHA, ja men dude, dress kjolen up! det beror helt på hur du bär den, till vad. men jag förstår vad du menar ändå haha, fick den känslan i somras, men den är över! :b



äh mägz, bästa tipset kommer jag med nu; bär det du trivs i. bästa, snyggaste och lättaste tipset eeeeevurr!

2010-11-04 @ 21:54:19
URL: http://selmyc.blogg.se/
Postat av: magz

hmm varför försvann min kommentar och namn? eh a ja.



jaa det är faktiskt det bästa tipset, att klä sig i det man gillar.



pusssen

2010-11-04 @ 22:34:53
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0