godmorgon/godnatt

det här var ju inge kul....

idag var jag cptrött så jag däckade vid halv tio och sov fram tills nu. har varit uppe i en halvtimma och vet inte hur jag ska somna om. inte nog med att hostan stör mig fortfarande, dessutom så håller en sån där stro truck på hur ute och skottar snö och det hörs så jäkla mycket.

den senaste veckan har jag varit förkyld och hostat som en dåre, det ahr inneburit många sömnlösa nätter och många jobbiga dagar och nu börjar jag bli lite "orolig" över min hälsa. jag sover ju så dåligt och det påverkar mig mycket, tror också att det är därför jag inte blir helt frisk.

vill bara bli FRISK.

trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag saknar till och med att gå på spinning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0