*gäsp*

yeah i should gooo.

men pallar inte ligga och vända mig i sängen, så jag kan lika gärna sitta här och glo.

har inte gjort NÅGOT idag.
egentligen skulle jag gått på födelsedagskalas hos en klasskompis, men jag orkade inte riktigt då jag fortfarande dras med min förkylning och hosta, orkar inte med att gå ut och så blir det värre dagen efter. har inte heller tid att vara sjuk, måste vara frisk dom kommande veckorna.

dagens trevligaste måste vara alla telfonsamtal jag har tagit emot/ringt samt aidå som kom på besök i sina snygga gympakläder.

så exakt vad har jag gjort idag:
- drömde att jag bråkade med min f.d chef och fick värsta hostattacken som sedan drog mig loss ur drömmen. trodde jag skulle dö av andnöd och av slemproppen i halsen, så basically var det det som fick mig att vakna då jag var tvungen att sätta mig upp och HOSTA.

- breakfast. same ol' usual mäck och kellogs med banan.

- glodde.

- petade mig i huvudet. masserade hjässan.

- glodde lite till

- aida kom på besök. HÄRLIGT!!

- käkade mäck och rostade kastanjer.

- kollade my best friends wedding

- telefonprat med ppl

- bakade kladdkakemuffins

och nu sitter jag här och försöker knåpa ihop lite om stuart fucking hall som ska användas till uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0