BUS-panik

HHHAHHAHA. fick en BUS-chock nyss.

hade duschat, fixat, peelat och donat och nu tänkte jag att jag skulle prova tan-canen. tidigare använde jag loreals spraybus och hade väl fått in känslan på hur "hårt" jag måste spraya. men tänkte ändå att det är värt att testspruta tancanen i handfatet för att känna på det.

a ja, allt kändes ok så jag blundade, förväntansfull och lite nervös, och sprutade. när jag öppnade ögonen och såg mig själv i spegeln var hela mitt ansikte BRUNT, nu snackar vi inte om lagom brunt, utan BRUNT som i mulattbrunt. andra spraybusar brukar ju inte ge färg direkt, utan först efter några timmar, men det här....... kunde extraknäckt som bajskorv! dessutom var ena sidan mer mörk än andra och det enda som var ljust i hela mitt ansikte var mina ögonvitor.

panikringde upp tancan-proffset nicole och ba HUR FAN GÖR MAN??? jag ser svart ut i ansiktet! efter lite tips och tricks försökte jag mig på sprayandet igen, och den här gången gick det bättre. måste gå och kolla mig i spegeln nu för att se om jag fortfarande ser ut som när jag lämnade toaletten.

Kommentarer
Postat av: böna

HAHAHA! Hoppas du fick ordning på det, jag såg ut som ett stoppljus de första dagarna innan jag fick snits på det men det är bra grejer! Den bästa busen, hoppas ni kommer överens snart :)

2010-11-04 @ 22:33:21
Postat av: magz

haha, men jag ser rätt normal ut nu. får bara hoppas på att inte nyansen mörknar ännu mer haha. gött att man ändå blir brun direkt och inte behöver vänta så länge :D

2010-11-04 @ 22:45:32
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: aidiii

om du fortfarande extraknäcker som bajskorv så skulle vi behöva dig till en fäst vi ska ha nästa vecka

2010-11-05 @ 12:52:30
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0