miladin sobic - cipele nove

oj klockan är redan tolv och jag har inte pluggat något idag. joj ubit cu se majke mi. jag har bara haft tankarna på annat håll och typ noll ork över tentaplugg. stvarno man börjar känna att det kanske är tråkigt att plugga nu efter 17,5 år. så länge har jag gått i skolan. när jag är färdig har jag gått 18,5 år.

har mest suttit och letat hostels i sarajevo. suttit och jämfört priser, placering i stan osv, och stora frågan om man ska ha eget badrum eller om man ska dela? lutar nog åt egen toalett tror jag nog, vill inte behöva dras med min TT-mage OCH stå i toakö. måste tacka min vän ajdin, HVALA. seriöst den här killen är en rare flower. jag vet att det där lät lite fjompigt nu, men jag menar bara med att han är sällsynt bra kille bland alla idiotsnubbar det finns idag.

när jag anländer till sarajevo och jajce och bosnien och hela kitet, så är det en sak jag vill undvika, och det är utländsk musik dvs mtv-musik och allt som pumpas i mina öron vart jag än går i vanliga fall. jag vill bara lyssna på bosnisk musik, helst gammal YU-musik och bara känna att jag är i ett land omgiven av människor som är som jag, som pratar samma språk, som i grund och botten (finns alltid särfall) har samma kulturella preferenser och bosniskt blod i ådrorna som jag.

okej avslutar kvällen- och påbörjar plugget- med denna låt.


Kommentarer
Postat av: Arijana

Bas fino sto kazes to, da budes okruzena sa ljudima sto su kao ti. S istoj krv itd. To je nesto od najboljeg, i nevjerovatno je da nisam bila dvije godine. Ali napokon odoh:)

2010-06-01 @ 03:45:15
URL: http://shittypositive.blogg.se/
Postat av: magzza

jelde, bice nam fino :) nisam ni ja bila prosle godine, ali ove godine ne bih mogla da ne odem. mogu misliti da i ti jedva cekas :)

2010-06-01 @ 14:02:46
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0