stressiga scheman

AHHH det är så mycket grejer nu att jag börjar bli aningens stressad, och inte orkar jag plugga till tentan heller. allstå stvarno, listan är evighetslång. det händer grejer hela den här veckan. okej måste göra en kissie och bena upp mina två kommande veckor:

måndag: plugga helst, fixa smågrejer.
tisdag: imans klass har avslutningsfest på SP
onsdag: biovisning av imans+klasskamrats film
torsdag: jag fyller år (höll på att glömma det), imans peers kommer också (eventuellt på fredag)
fredag: aidå fyller år, jag har tenta, iman tar examen
lördag: fest och packa
söndag: packa och småstäda

så på måndag åker vi hem till mig, stannar där några dagar, åker till stockholm och på lördag den 12e juni åker vi till sarajevo!!! AHHHHH. det känns så långt borta just nu och jag har så mycket att göra. dom där grejerna ovan är bara olika tillställningar, däremellan ska jag hinna med massa ytlighetsgrejer (vaxa benen, fixa fötterna, peeling, jämna ut terrängen aka mitt ansikte,  planera outfits etc etc) och plugga.

det är verkligen jettemycket även om det inte ser ut så. jag menar, planera outfits, nu snackar jag inte om att bokstavligen planera varenda liten outfit utan ha ett hum om vad det är jag ska ha med mig och tänka igenom alla olika väderconditions för att lätt kunna anpassa mig efter vädret. iofs kommer temperaturen inte ligga under 25 grader BUT STILL. a girl's gotta know vad hon ska ha på sig. justja, måste fixa boende i sarajevo och makarska också. azzå dööör, är så excited men det är en del att fixa.

och jag måste sätta igång NU.

Kommentarer
Postat av: Bean

Wiiie kul när det händer grejer! Samma sak hos mig denna vecka å nästa...det blev för mycke å ta tag i så jag hamnade här istället :)

2010-05-31 @ 18:48:33
Postat av: fLASh

ponesi ti ipak koju kabanicu i kisobran...juni je vazda kisovit :D

2010-06-01 @ 02:05:35
Postat av: Kriss

Hahaha! Iman kan inte hjälpa till med nåt av resegrejerna eller?

2010-06-01 @ 11:48:59
Postat av: magzza

bean: haha, det är lätt att hamna ute på bloggarna ist för att plugga och typ ta tag i saker :/



flash: hm, asså? joj nadam se da cemo samo biti suncano, ali imam osjecaj da cu imati otur :D



Kriss: hehe, mjo, men han har ju så jäkla mycket i skolan!

2010-06-01 @ 14:04:08
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0